درباره وبلاگ


دیسنا - وبلاگ و پایگاه اطلاع رسانی تخصصی امنیت فناوری اطلاعات و دنیای دیجیتال و آنتی ویروسها به زبان فارسی .

ارائه آخرین اخبار ، اطلاعات و آموزش در حوزه آنتی ویروس ها

Durantash Information Security News Agency

www.DISNA.ir


مدیر وبلاگ : دیسنا www.DISNA.ir
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
www.DISNA.ir : دیسنا - وبلاگ خبری و آموزشی آنتی ویروس ها به زبان فارسی
آموزش و اطلاع رسانی ، هدیه ما به شماست .
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
سه شنبه 1 آبان 1397 :: نویسنده : دیسنا www.DISNA.ir
http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg

شکست کسپرسکی از دورانتاش

از سال 1387 شرکت روسی کسپرسکی و نمایندگانش در ایران و امارات تلاش زیادی کردند تا برای حفظ بازار و مشتریان خود به روشهای مختلف به نام و کسب و کار شرکت معتبر دورانتاش ضربه وارد کنند و مانع آشنایی کاربران و شرکتهای خریدار آنتی ویروس با دورانتاش شوند.
کسپرسکی برای رسیدن به این هدف از تعداد زیادی از اشخاص، شرکتها، رسانه ها ، وب سایت ها و حتی سازمان ها کمک گرفت.

از نمونه های همکاری های سازمان ها و وب سایتها با کسپرسکی میتوان به انتشار صدها خبر و گزارش یا به قولی رپورتاژ آگهی وب سایتهایی مانند ایتنا ، دنیای اقتصاد ، خبرگزاری فارس ، عصر ارتباط ، فناوران و وب سایت مرکز ماهر و برخی مراکز آپا مانند مرکز آپا دانشگاه امیر کبیر برای شرکت کسپرسکی ، اشاره کرد.

این در حالی بود که اخبار شرکتهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس،  مخصوصآ شرکتهای وبروت و ترندمیکرو تا حد امکان یا به صورت سانسور شده منتشر می شوند و یا کلآ منتشر نمیشوند.

وب سایت مرکز ماهر حتی برای دوره ای جدا از نشر دهها خبر و گزارش به نقل از شرکت روسی کسپرسکای ، دهها تست آنتی ویروس منتشر کرد که در آنها نتایج بسیار ضعیف برای آنتی ویروس هایی مانند آنتی ویروس های غول امنیتی ترندمیکرو ، منتشر شده بود.

هر چند کسپرسکی و شرکتها و رسانه های وابسته به این شرکت روسی تا حدی موفق به گمراه کردن کاربران ایرانی و حفاظت از سهمشان در بازار ایران شدند، ولی شواهد زیادی نشان میدهد طیف وسیعی از خریداران و مصرف کنندگان آنتی ویروس در ایران مخصوصآ مشتریان کسپرسکی به اطلاعات معتبر دسترسی پیدا کرده اند و با برندهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس آشنا شده اند و به سادگی اقدام به خرید و نصب آنتی ویروس های پیشنهاد شده و عرضه شده توسط شرکت دورانتاش میکنند.

نباید فراموش کنیم شرکت کسپرسکی برای رسیدن به هدفش یعنی حفظ بازار و فریب کاربران ایرانی از متخصصین فناوری و شبکه و امنیت سایبری نیز بهره برده است.

صدها مدیر فناوری و شبکه در ایران به دلیل ارتباط نزدیک با فروشندگان کسپرسکی، همواره آنتی ویروس های این شرکت روسی را به کاربران پیشنهاد داده اند و امروز کاربران و خریداران آنتی ویروس متوجه این ارتباط ناسالم شده اند.

مسدود کردن حساب های کاربری متخصصین خبره و مستقل شبکه و امنیت سایبری که آنتی ویروس های شرکتهای معتبر و پیشرو را توصیه و پیشنهاد میکردند و همچنین بلاک کردن حساب کاربری کارشناسان شرکت دورانتاش در فروم ها و محروم کردن اعضای فروم ها از مشاهده نظرات این اشخاص ، روش دیگر کسپرسکی برای جلوگیری از آشنایی کاربران و شرکتهای ایرانی با برندها و شرکتهای معتبر و پیشرو آنتی ویروس بوده است.

از جمله فروم هایی که اقدام به مسدود کردن حساب های کاربری متخصصین مستقل فناوری و شبکه و همچنین کارشناسان شرکت دورانتاش و وبلاگ دیسنا کرده اند میتوان به فروم های آی تی پرو ( توسینسو ) ، سافت 98 ، امن پرداز و آشیانه اشاره کرد.

جالب است بدانید همزمان با برگزاری نمایشگاه جیتکس 2018 در کشور امارات، شرکت دورانتاش طی کمپینی که مورد استقبال بینظیر هزاران کاربر ایرانی قرار گرفت، لایسنس آنتی ویروس های وبروت ( سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیا ) را با تخفیف 100% ( رایگان ) ارائه داده است تا خود کاربران با نصب و استفاده از آنتی ویروس های دورانتاش متوجه تفاوت و کیفیت محصولات ارائه شده توسط دورانتاش با محصولات آنتی ویروس دیگر شرکتها شوند.

به دلیل استقبال بالای کاربران ایرانی ، این کمپین برای زمان محدودی تمدید شده است.





نوع مطلب : وب روت Webroot، اخبار شرکتها، تحلیل و بررسی، 
برچسب ها : آنتی ویروس، لایسنس، آپدیت، رایگان، ضد ویروس، دورانتاش، کسپرسکی،
لینک های مرتبط :


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.