امنیت، هدیه ما به شماست.


Admin Logo
themebox Logo
نویسنده :دیسنا www.DISNA.ir
تاریخ:سه شنبه 13 آذر 1397-11:06 ق.ظ

دروغگویی و فریبکاری دو تکنیک اصلی کسپرسکی برای فروش آنتی ویروس

http://antivirus.durantash.com/images/disna/kl-logo-black.jpg


بسیاری از ما میپرسند چرا با اینکه آنتی ویروس های کسپرسکی کیفیت مناسبی ندارند و از طرفی بارها شاهد کلاهبرداری های این شرکت روسی از نمایندگان و مشتریانش بودیم ولی باز بسیاری از خریداران آنتی ویروس، محصولات این شرکت روسی را انتخاب میکنند و هنوز هم هستند شرکت هایی که جهت عقد قرارداد سراغ آنتی ویروس های این شرکت میروند.

پاسخ به این سوال بسیار ساده است.

کسپرسکی در ارائه اطلاعات کذب و دروغ و فریب دادن کاربران و مشتریانش هیچ محدودیتی برای خود قائل نیست.

از طرفی این شرکت روسی توانسته اکثر رسانه ها و وب سایت های کلیدی و تاثیرگذار فناوری در ایران را به روش های مختلف همسو با خود کند و یا فریب داده و مانع دسترسی کاربران ایرانی و خریداران آنتی ویروس به اطلاعات معتبر و موثق در حوزه آنتی ویروس ها شود.

- بزرگترین شرکت امنیتی

- سوپر غول امنیتی

- بزرگترین شرکت امنیت اینترنتی

- پر افتخار ترین شرکت آنتی ویروس

- معتبرترین شرکت امنیتی دنیا

- سوپر غول امنیتی

- محبوب ترین آنتی ویروس

- مورد اعتمادترین آنتی ویروس

و دهها ادعای واهی و احمقانه در کنار انتشار صدها خبر دروغ دیگر درباره ادعای شناسایی ویروس هایی که تقریبآ همه آنها اولین بار توسط دیگر شرکت های امنیتی شناسایی شده بودند بخشی از سیاست تبلیغاتی و رسانه ای کسپرسکی برای فروش محصولاتش است.

به موارد فوق باید شایعه پراکنی و دروغگویی درباره دیگر برندهای آنتی ویروس مخصوصآ غول ها و رهبران امنیت سایبری دنیا،  که به وفور از طرف این شرکت روسی و نمایندگانش دیده می شود نیز باید اضافه کرد.

این در حالی است که این سوپر غول آنتی ویروس پوشالی و تو خالی که مدعی قدرت و کیفیت و اعتبار است، به شدت از شرکت دورانتاش میترسد و سالانه هزاران دلار به بیشتر رسانه ها و وب سایت های ایرانی رشوه میدهد تا اخبار و آگهی های شرکت دورانتاش و محصولاتی که در ایران توزیع میکند را منتشر نکنند.

شرکت دورانتاش توزیع کننده معتبر و پیشرو سرویس های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی، شبکه و مراکز داده فیزیکی، مجازی و کلود در ایران می باشد.

اکثر برندهای آنتی ویروس عرضه شده توسط شرکت دورانتاش از شرکای کمپانی های بزرگ فناوری از جمله Cisco , IBM , F5 Neworks , A10 Networks , PaloAlto Networks , ASUS , Linksys , Amazon , VMware , HP , DELL , RSA و Citrix هستند و محصولاتشان توسط این شرکتها و یا موسسات و شرکت های بزرگی مانند غول های مالی و بانکی و مخابراتی و نفت و گاز استفاده و توصیه شده اند.

برای نمونه 2 موسسه مالی بین المللی Citi Bank  و HSBC Bank  آنتی ویروس های وبروت ( Webroot ) را به مشتریانشان توصیه کرده اند و بزرگترین بانک کشور هند با 280 هزار کلاینت و سرور فیزیکی و مجازی از آنتی ویروس های ترندمیکرو ( Trend Micro ) استفاده میکند.

این در حالی است کسپرسکی بجزء دروغگویی و فریبکاری و لابی با رسانه های فناوری، برای فروش محصولاتش به پرداخت رشوه و پورسانت به اکثر مدیران شبکه ای توصل شده تا به جای آنتی ویروس های برندهای مطرح امنیتی، آنتی ویروس های این شرکت روسی را هم خود خریداری کنند و هم به دیگران توصیه کنند.


اخبار مرتبط :

دیسنا : پایگاه اطلاع رسانی امنیت اطلاعات ایران





داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 

نوع مطلب : آموزشی  تحلیل و بررسی 

حامد
چهارشنبه 14 آذر 1397 01:07 ب.ظ
من موافق استفاده کردن از کسپر نیستم ولی اینطوری هم که شما ازش بد میگین درست نیست...اگه میخواید انتی ویروس خودتون رو معرفی کنید از قابلیتهاش بگید ولی تخریب یک آنتی ویروس دیگه درست نیست..درواقع شمادارید بیشتراسم اونو تو زبونا میندازید.
پاسخ دیسنا www.DISNA.ir : بد نمیگیم. حقایقی رو میگیم که وجود داره.


دزدی


کلاهبرداری



دروغگویی



رشوه دادن بابت نشر اخبار کذب و سانسور اخبار برندهای مطرح و پیشرو آنتی ویروس


کیفیت پایین تر مقایسه به غول های امنیت سایبری دنیا


بخش فنی و پشتیبانی بسیار ضعیف



موارد فوق مربوط به مارکت و بازار و حوزه آنتی ویروس میشه و کاربرها باید ازش مطلع باشن و ارتباطی به معرفی و عرضه بقیه برندهای آنتی ویروس نداره.


اینا در واقع اطلاع رسانی صحیح و شفاف و درست به کاربرهاست تا بدونن تو حوزه آنتی ویروس چه خبره و فریب نخورن.



دیسنا

خبرنامه تخصصی آنتی ویروس ها

www.disna.ir
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.